Δευτέρα, 4 Ιανουαρίου 2010

Δεν εχω στυλ-για νεο μας το λες;




Προσπαθω να το αρνηθω ακομα και τωρα που το γραφω. Αλλα η αληθεια ειναι αυτη: δεν εχω στυλ. Παω και στοιχημα οτι οσοι με ξερουν και κανουν τον κοπο να το διαβασουν,αυτη τη στιγμη λενε "αχ βασικα ναι,τωρα που το λες". Ή απλα λενε "βασικα ναι,what's new?".


Παντα πιστευα οτι το στυλ και οχι τοσο η εμφανιση ειναι αυτο που κανει ενα ατομο ελκυστικο. Ε,αν ειναι ετσι, τη γαμησα. Πανω σε μια απο τις αμετρητες ωρες που σκεφτομουν πραγματα για τον εαυτο μου το συνειδητοποιησα: ειμαι τελικα λιγο βλαχαδερο. Τα ρουχα μου ειναι λιγο σαν τον εαυτο μου: σκετα,και καλα γιατι δεν κανω τον κοπο να ασχοληθω. Αυτη η σκεψη συντομα πηρε αλλη τροπη στο μυαλο μου.Μηπως τελικα και να εκανα τον κοπο,ειμαι κατα βαθος λιγο "λιγη"; Και πως μπορω τελικα να καταληξω τι ειμαι και τι δεν ειμαι; Να το αποφασισω τωρα που γραφω αυτες τις γραμμες;

Θαυμαζω (αυτο ειναι μεγα ψεμα-ζηλευω εννοω) τα ατομα με πολυ στυλ και αερα. Θεωρω οτι ειναι κατι το αξιοζηλευτο. Μες την κακια μου ομως γρηγορα συμπεραινω οτι αν ασχολεισαι τοσο με τα ρουχα σου μαλλον δεν εχεις και τιποτα πιο σοβαρο να ασχοληθεις. Σαν κι εμενα δηλαδη που οσο γραφω αυτο το κειμενο την ψαχνω παραλληλα για το κυπριακο και το global warming. Δεν ξερω αν ειναι ζητημα γουστου,ταλεντου ή οικονομικης δυνατοτητας κλπ. Μαλλον δεν διαθετω τιποτα απο αυτα. Ξερω παντως οτι αν η χρονια αρχιζει με ξεροσταλιασμα στο πληκτρολογιο μεχρι τις 6 καθε πρωι για ανουσια θεματα, I really need to get a fucking life.

Over and out.

2 σχόλια:

  1. 2 πραματα
    1) ναι το ξερω με ζηλευεις
    2) Η PIC ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ UNRELATED ΠΟΥ ΕΧΩ ΜΕΡΑΚΛΩΣΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. einai fasi "agapi,filakia,..... DEINOSAUROS UP IN THIS BIIIITCH"

    ΑπάντησηΔιαγραφή